מתכונים

חזרה לכל הכתבות

קוואקר ללא גלוטן – במיוחד עבורכם!

כל מה שרציתם לדעת על הקוואקר לל"ג ולא העזתם לשאול

כל מה שרציתם לדעת על הקוואקר לל"ג ולא העזתם לשאול

 רבים מאתנו מחפשים פתרונות פלא לשמירה על הגזרה ואיזון במזונות שאנו מכניסים לגוף.

אל תחפשו כ"כ רחוק, הפתרונות נמצאים ממש סביבנו, אפילו בארון המטבח שלנו...

אחת מהן "ידידה ותיקה" היא הקוואקר.

הקוואקר, שיבולת השועל המלאה, הינה דגן מלא שיש המכנים אותו אף "דגן על" מאפשרת לנו לשמור על איזון בגוף.

השיבולת בנויה מפחמימות מורכבות אשר יחד עם הסיבים התזונתיים תורמים לספיגה איטית של הפחמימות ולתחושת שובע.

הסיבים התזונתיים בשיבולת השועל בעלי יכולת מסיסות גבוהה ולכן שילוב הקוואקר במגוון מאכלים מאפשרת יצירת מרקם הייחודי לשיבולת השועל שגם הוא תורם לתחושת המלאות.

לדוגמא:

  • אם מוסיפים כף קוואקר לגביע יוגורט ומחכים כחצי שעה-שעה נוצר מרקם מאוד ממלא.
  • אם מוסיפים את הקוואקר לבלילה של קיש או חביתה היא תורמת למרקם משביע. .
  • הוספת הקוואקר לקציצות בשר או ירק יוצרות חווית מרקם שונה ומשביעה יותר על פני הוספת קמח או פירורי לחם.

אל הקוואקר הרגילה והוותיקה נוספה "אחות קטנה" - קוואקר ללא גלוטן שמהווה  בשורה אמתית לנמנעים מגלוטן!

קוואקר ללא גלוטן מאפשרת ליהנות מיתרונותיה הרבים של שיבולת השועל העשירה בסיבים תזונתיים מסוג בטא-גלוקן, ובמינרלים רבים ומכילה פחמימות מורכבות איטיות ספיגה.

משיבולת השועל מוסרת רק הקליפה החיצונית שאינה ניתנת לעיכול ונותרת שבולת השועל המלאה המלאה בכל טוב.

יתרון נוסף של הקוואקר ללא גלוטן היא הרחבה של המאכלים שבהם ניתן לשלבה, החל ממילקשייקים, חטיפי דגנים, פשטידות, לחמים, דייסות ועוד ועוד.

 

רוצים מתכונים בשילוב קוואקר לל"ג? הקליקו כאן

 

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות