מתכונים

חזרה לכל הכתבות

פעילות גופנית? מספיק עם התירוצים!

רבים מאתנו לא יודעים כיצד להסתכל על הפעילות הגופנית באור חיובי, ומוצאים לעצמנו כ"כ הרבה תירוצים ל"למה לא". הפעם החלטנו להפוך אותם ל"למה כן".

רבים מאתנו לא יודעים כיצד להסתכל על הפעילות הגופנית באור חיובי, ומוצאים לעצמנו כ"כ הרבה תירוצים ל"למה לא". הפעם החלטנו להפוך אותם ל"למה כן".

 

יש לראות בפעילות גופנית חוויה מתגמלת ולא משימה שנעשית בחוסר חשק. כאשר תמצאו את שגרת האימונים שמשלימה את אורח החיים שלכם, הטעם וסוג הפעילות תוכלו להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות. הינה כמה תירוצים נפוצים ודרכים פשוטות להתגבר עליהם:

תירוצי הזמן
"אני אאחר לעבודה אם אצא להתאמן בבוקר" או "יש לי המון סידורים ועבודות בית לעשות בערב"
תירוצים אלה במהותם נובעים מהעדר התכנון. אם אתם מעדיפים להתאמן בבוקר, אבל תמיד מאחרים לעבודה, כוונו את השעון המעורר שלכם במשך שעה קודם לכן. אימון בוקר מוקדם יכול להביא לכם אנרגיה לכל היום!.
זכרו לאחר האימון לאכול גם דייסת קוואקר עשירה בסיבים תזונתיים וכך תפתחו את הבוקר עם המון אנרגיות.
אם אתם טיפוסים של אימון ערב, וסידורים ועבודות בית משתלטים על היום שלכם - נסו להגביל את כמות הזמן שהם לוקחים על ידי סידור המשימות שלכם ליום סידורים אחד בלבד, במקום לפזר אותם על כמה ימים. עיבוי המשימות הללו ביום משאיר את שאר השבוע פתוח לרווחה וזמין לפעילות גופנית ופעילויות אחרות!.

 תירוצי משפחה:
"אני לא מבלה מספיק זמן עם המשפחה שלי" או "המשפחה שלי לא תתמוך בתכנית הדיאטה שלי"
משפחות רבות מנהלי אורח חיים עמוסים מאוד, ולכן, חשוב שגם אתם תבלו זמן איכות ביחד בכל הזדמנות אפשרית. אז למה לא לשלב? למה לא להשקיע קצת זמן בפעילות גופנית שגם תתרום לגיבוש המשפחתי? צאו לטיול, שחייה, או אפילו סיבוב עם הכלב ביחד אחרי ארוחת הערב. אם המשפחה שלכם עדיין לא בענייני אורח החיים הבריא, דאגו להיות מודל לחיקוי עבורם. 

 תירוצי עבודה:
"אני עובד שעות ארוכות ומתחשק לי לנוח כשאגיע הביתה", או "אני פעיל מבחינה פיזית בעבודה שלי"
הפעילות הגופנית לא רק חשובה להגברת רמת האנרגיה שלך לשארית היום, אלא גם תעזור להרגע מהלחץ של היום. משרות שדורשות מאמץ פיזי הן לעתים קרובות מייגעות ומלחיצות. לכן חשוב לעשות קצת פעילות גופנית שאינה קשורה לעבודה כדי לפרוק את המתח שמצטבר במהלך היום. 

תירוצי רגש:
"אני מדוכא מדי כדי לצאת להתאמן" או "אני משועמם בשגרה הנוכחית שלי"
מרגישים תשושים ומדוכאים? פעילות גופנית עשויה להיות בדיוק כמו ביקור אצל הרופא! פעילות גופנית באופן טבעי מעלה את רמת הסרוטונין הכימי, שבה יש השפעה ישירה על המצב הרגשי שלנו. אם אתם משועממים עם שגרת הפעילות הגופנית הנוכחית שלכם, פשוט תנסו אחת חדשה. אם אתם מתאמנים לבד, נסו להזמין חבר/ה להצטרף אליכם. אתם יכולים גם להצטרף למועדון כושר, אשר ייתן לכם אפשרויות רבות ומגוון פעילויות נרחב יותר.

 לסיכום, תירוצים יש אין סוף, אבל חשוב למצוא את האיזון ואת הזמן המתאים ביותר לפעילות גופנית מתאימה שתעשה לכם מצברוח ותוציא אותם קצת מהשגרה. אל תשכחו לסיים כל אימון בדייסת קוואקר טעימה ומשביעה שתהפוך את האימון שלכם מטוב למוצלח!

 קוואקר – טעים בכל בוקר מחדש.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות