מתכונים

חזרה לכל הכתבות

להגיע לקיץ עם חיוך

חגי האביב בשיאם והקיץ בפתח, איך שומרים על הגזרה ועל השפיות?

חגי האביב בשיאם והקיץ בפתח, איך שומרים על הגזרה ועל השפיות?

 אחרי החגים, במיוחד אחרי חגי האביב והקיץ שבפתח (מישהו הזכיר בגד ים?),

חשוב לנו לחזור לשגרת אכילה מאוזנת ואף להפחית את הקילוגרמים שנערמו בארוחות החג...

משימה לא פשוטה בכלל, תודו.

 

אחת הדרכים הבטוחות, שיעזרו לנו לחזור לתזונה מאוזנת, היא לשלב בתפריט כמה שיותר מזונות שידכאו את תחושת הרעב ויתרמו לתחושת שובע לאורך זמן.

 
שחקן המפתח במשימה הזו הוא הקוואקר, שיבולת השועל.

שיבולת השועל מכילה סבים מסוג בטא גלוקן, המשמעות היא שכשהיא באה במגע עם נוזלים, היא תופחת והמרקם הסמיך שהיא יוצרת יכול לסייע לנו במשימה של חזרה לאיזון.

כדי לקבל את אותו מרקם ניתן לבשל את הקוואקר למשל כדייסה או להוסיף אותו למגוון תבשילים כמו חביתה מקושקשת בתוספת חלב, הוספה לקציצות או כציפוי לשניצלים אפויים בתנור. 

למקרה שאתם יותר טיפוס של יוגורטים ושייק פירות, תשמחו לדעת שזה עובד גם שם. פשוט תוסיפו 2 כפיות של שיבולות שועל ותבחינו בהבדל.

לטובת חווית האכילה חשוב לזכור- אם בוחרים לשלב קוואקר בשייק או ביוגורט יש להמתין עד חצי שעה כדי ששיבולת השועל תתרכך ותספח את הנוזלים ותיצור מרקם נפלא ומשביע. 

 

טיפים

 

קיבלת שוקולדים לחג? מסלקים את הפיתויים בבית על ידי כך שפשוט חולקים אותם עם אנשים ולא צוברים מאגרים שלמים לעצמנו.

 

קניות של אחרי החג – הקנייה הראשונה שאחרי החג היא ההזדמנות שלכם למלא את המקרר בדברים שיטיבו עמכם, קנו פירות וירקות והשתדלו לוותר על קניית משקאות אלכוהוליים או תוססים.

 

אל תדלגו על ארוחות – למרות שיש תחושה ש"אכלנו מספיק לכל החיים", תזונה מאוזנת כוללת אכילה של 3 ארוחות מלאות ביום. בשילוב מזונות כמו שיבולת שועל, תזכו בתחושת שובע שתעזור לכם להחזיק עד הארוחה הבאה בלי צורך לנשנש בין לבין...

 

חזרו להתעמל – חזרה לשגרת האימונים תסייע בשריפת השומנים המיותרים שנצברו. אם לא התעמלת עד עכשיו, זה הזמן להתחיל.

 

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות