מתכונים

חזרה לכל הכתבות

טיפים לשיפור התזונה

אי אפשר להפריז בחשיבותה של תזונה נבונה והשפעתה על איכות החיים. הנה כמה טיפים חשובים ובעיקר מעשיים כיצד ניתן לשפר את התזונה שלכם בכמה צעדים פשוטים

אי אפשר להפריז בחשיבותה של תזונה נבונה והשפעתה על איכות החיים. הנה כמה טיפים חשובים ובעיקר מעשיים כיצד ניתן לשפר את התזונה שלכם בכמה צעדים פשוטים

הרגלים, כפי שכולנו יודעים, קשה לשנות. להלן עשרה שינויים קלים שתוכלו לערוך בחייכם, לטובת תזונה טובה יותר. גם אם תבצעו רק חלק מההמלצות שלהלן עשיתם עוד צעד לקראת אורח חיים בריא יותר:


1. אכלו ארוחת בוקר בכל בוקר. העדיפו דגנים מלאים, חלבונים, פירות במידה ומיני אגוזים ושקדים.


2. שלבו דגנים מלאים במגוון ארוחות: לחם מקמח מלא, שיבולת שועל, פסטה ואורז מלא, קינואה, כוסמת בורגול ועוד.


3. קבעו לעצמכם כלל: במטבח אוכלים רק בישיבה ליד שולחן האוכל, לא מול המקרר, ליד השיש וכו'.


4. דאגו לאכול על צלחת בגודל בינוני - עם השנים, קוטר הצלחות שלנו הלך ועלה ואיתו כמות המזון שאנחנו אוכלים בכל ארוחה (לא מאמינים? בדקו את סרוויס הצלחות של סבתא שלכם...).


5. אבל לא הכל מתחיל ונגמר רק בצלחת. מתברר שעם השנים גם גודל הסכו"ם שלנו הלך ועלה. כף או כפית של היום מכילות הרבה יותר. שימו לב גם לגודל הסכו"ם שלכם.


6. גם הספל בו אנחנו שותים את המשקה החם שלנו הלך ותפס נפח. אם היינו ממלאים אותו רק במים אז ניחא, אבל משקה חם בתוספת המתקה בספל גדול יכול להוסיף לנו לא מעט קלוריות יומיות.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות