מתכונים

חזרה לכל הכתבות

טיפים לפעילות גופנית עם המשפחה

תכנון קצר וקצת יצירתיות יהפכו את החוויה המשפחתית שלכם לבריאה וספורטיבית. כנסו ותגלו

תכנון קצר וקצת יצירתיות יהפכו את החוויה המשפחתית שלכם לבריאה וספורטיבית. כנסו ותגלו

מומלץ להורים לעסוק בפעילות גופנית סדירה, לא רק לטובת הבריאות שלהם, אלא גם לטובת ילדיהם שרואים בהם דוגמה ומסגלים באמצעותם התנהגויות.

שלבו ספורט בדינמיקה המשפחתית שלכם ובכך תשיגו זמן איכות שיספק לכולכם אנרגיה בריאה, שתגרום לכם להרגיש טוב יותר אחד עם השני ועם עצמכם.

אתם בטח אומרים: "זה נורא קשה, איך אני אכניס ללוח הזמנים הצפוף שלנו אימון?"
אנחנו בקוואקר מבטיחים שעם תכנון נכון וקצת יצירתיות, תוכלו למצוא דרכים פשוטות להתאמן עם ילדיכם. לגזור ולשמור (הטקסט בלשון זכר אך פונה כמובן גם לאמא):  

אימון עם תינוקות וילדים בגיל הרך

  • תפוס את העגלה וצא להליכה מהירה. ניתן לרכוש גם טיולון ריצה המאפשר ללכת מהר או לרוץ בקצב מהיר תוך דחיפת העגלה
  • חשוב לזכור- ללכת עם התינוק שלך במנשא עוזר לשרוף יותר קלוריות מאחר ואתה סוחב יותר משקל. יותר טוב ממשקולות... תודו
  • אם הילד שלך הולך, זכור להגביל את המרחק כשאתם צועדים יחדיו, רגליים קטנות יכולות להתעייף במהירות (וזה עדיף מצפייה משותפת בטלוויזיה)
  • בחר את הדיסק הכי מקפיץ שאתה מכיר ופזר צלילים משמחים ברחבי הבית שיגרמו לכולכם לרקוד בסלון
  • אוהבים לרכב על אופניים? צרפו כיסא נסיעה לילדים כדי שתוכלו להמשיך במנהג הנהדר הזה גם איתם

 ילדים בגילאי בית ספר יסודי 

  • נסה לשלב איתם נסיעה על רולרבליידס או גלגליות, זה כיף טהור והוצאת אנרגיה מעולה. הקפידו לזכור תמיד שכולם מצוידים בקסדות וציוד מגן
  • הולכים יחד לפארק? אל תשכחו להביא כדור כדורגל או פריזבי, אלה משחקים חברתיים שמפעילים את כל השרירים
  • לא חייבים להרחיק עד הפארק, צאו למרפסת או לגינה או אפילו סתם מתחת לבית עם כדור, כמו פעם, לפני שנהיינו עבדים של המחשב
  • תנו לילדכם לעזור בעבודות הבית, נקו יחד איתם ובליווי מוזיקה טובה תגלו שמדובר 
  • בפעילות גופנית לא רעה בכלל

ילדים בגיל ההתבגרות/ גיל העשרה

  • צאו להליכה עם ילדכם אחרי ארוחת הערב. זו הזדמנות נפלאה בשבילכם לשמוע מה עובר עליהם
  • עשו מנוי בקאנטרי הקרוב לביתכם, או כל מועדון בריאות מקומי, כך תוכלו למצוא סגנונות שונים שיכולים להתאים לכל אחד מבני המשפחה
  • שמעתם על מרתון עירוני? צעדה מאורגנת באחת השבתות? הירשמו. אתם יכולים גם להתאמן ביחד לפני האירוע

ומה שהכי כיף? שבסוף כל אימון תוכלו להתפנק כל המשפחה בקוואקר! שילוב של שיבולת שועל בתפריט היומי, מהווה דרך נהדרת לשמירה על אורח חיים בריא.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות