מתכונים

חזרה לכל הכתבות

ביסים קטנים, ארוחות קטנות

ארוחות קטנות בין הארוחות הגדולות - האם כדאי, על מה לוותר, ואיך עושים את זה הכי נכון?

ארוחות קטנות בין הארוחות הגדולות - האם כדאי, על מה לוותר, ואיך עושים את זה הכי נכון?

 

אתם בטח מכירים את התחושה הזו: השעה 14:30, אתם כבר אחרי ארוחת הצהריים במשרד וארוחת הערב בבית עוד לא נראית באופק. יש לכם ים עבודה, אתם לא מצליחים להתרכז ומתאפקים שלא לנשנש חטיף קטן כדי להרגיע את הבטן ו"לבזבז קלוריות".
תשמחו לגלות שדווקא שילוב של מספר ארוחות ביניים קטנות במהלך חשוב לאיזון התפריט היומי שלכם, כמובן שהכול תלוי בכמות ובסוג האוכל שאנחנו בוחרים לאכול.

איך ארוחת הביניים מועילה לנו במהלך היום?
1. מורידה את תחושת הרעב לפני הארוחה הבאה.
2. בזכות ארוחת הביניים אנחנו לא אוכלים כמות גדולה כ"כ בארוחה העיקרית שלנו, אלא מגיעים אליה על בטן יותר שבעה וכך אוכלים פחות.
3. ארוחת ביניים בד"כ משלבת פירות שמועילים לגוף ומספקים לו המון וויטמינים הנחוצים לו במהלך היום.

הצעות בריאות לארוחות ביניים
הנה כמה רעיונות לארוחות ביניים קטנות וקלילות שתוכלו לשלב בשגרת היום שלכם:

- כף קוואקר עם יוגורט דל שומן
- פרי טרי
- פרוסת לחם קל עם טחינה.
- דייסת קוואקר (רגילה או בטעמים) - על בסיס חלב/ מים.
- ירקות חתוכים
- סלט ירקות קצוץ עם שמן זית
- 2 קוביות שוקולד מריר
- פיצוחים (10 שקדים/3 אגוזי מלך)

לסיכום, אל תוותרו על ארוחות הביניים במהלך היום העמוס שלכם, בייחוד אם אתם מבלים את רובו בעבודה. שילוב ארוחות ביניים קלילות וקטנות (כמו שמוצעות בכתבה) הן חלק אינטגרלי מאורח החיים הבריא שאתם מסגלים לעצמכם.
אנחנו יודעים שלא תמיד יש בנמצא נשנושים "טובים ובריאים" לאכילה, מותר לנשנש גם כאלו לפעמים אך חשוב לאכול בפיקוח ולדעת שלא תמיד חייבים לסיים את כל החטיף, ואפשר רק לטעום..

אל תשכחו שלרוב אנחנו מנשנשים מתוך שעמום, ולאו דווקא מתוך רעב אמיתי.
תמיד תסתובבו בתיק עם דייסת קוואקר בשקית אישית – אין לדעת מתי תזדקקו לה!
שיהיה המשך יום נעים ותזכרו –
קוואקר, טעים בכל בוקר מחדש.

 

אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות